Dar nepamiršti laikai, kai atsirado pirmieji kompiuteriniai žaidimai: dažniausiai tai būdavo koks nors sumanus įrenginys, kurį prijungę prie televizoriaus, naudodamiesi keliais laidais prijungtais pulteliais, galėdavote bandyti imtis pirmųjų šios srities žaidybinių produktų. Nors grafika tikrai nebuvo įspūdinga, vis tik toks laisvalaikio leidimas daug kam buvo tiesiog neįtikėtinas ir absoliučiai fantastiškas!
„Codename Cobra: Desert Storm“, skirtas „iPad“ bei „iPhone“ įrenginiams, kažkuo šią netolimą senovę – kai žaidimai dar buvo labai paprasti, bet vis tiek įdomūs – išties primena. Šiame žaidime teks kovoti su priešais naudojantis sraigtasparniu. Principas – labai elementarus: ore kybo sraigtasparnis, tuo pačiu slenka ekrano vaizdas ir taip imituojamas jo skridimas.
Pirštu galima keisti sraigtasparnio skridimo aukštį ir atstumą. Šaudymas vyksta be paliovos, todėl jokių mygtukų spaudinėti nereikės. Svarbu nušauti priešus ir išvengti susidūrimo su jais, jų iššautomis kulkomis ir raketomis. Nužudyti priešai gali išmesti tam tikrų gėrybių, leisiančių Jums atstatyti savo sveikatą, pagerinti ginkluotę.
Žaidimas vyksta lygių seka – kitą lygį galėsite atrakinti tik sužaidę prieš tai esantį. Maloniai nustebino, jog vienos lygių grupės pabaigoje teko susidurti su bosu. Šis elementas tikrai nepelnytai pamirštas daugelio dabartinių žaidimų kūrėjų – tai išties gera sena praktika. Problemų gali kilti tik dėl to, jog nepavykus nugalėti boso, teks pradėti lygį iš naujo. Taip pat žaidimo reakcija galėtų būti šiek tiek geresnė – kartais pirštas juda greičiau nei lėktuvas.