Ši aplikacija – tai jau ne pirmas automobilių gamintojų bandymas sukurti žaidimą, reprezentuojantį jų naują gaminį. Iš vienos pusės gerai tai, kad šie žaidimai visada būna nemokami. Kita vertus, tokių žaidimų kūrėjams nėra jokio stimulo padaryti jį kuo geresnį – bet kuriuo atveju tai labiau automobilio reklama nei aplikacija, verta top‘o.
Tikriausiai sutiks kiekvienas, žaidęs nors vieną „iPad“ skirtą lenktynių žaidimą – „Volkswagen Touareg Challenge“ yra tiesiog nuobodus. Tai tarsi paprastas pasivažinėjimas gatvėmis, nelyginant katafalku vežiotum garbų svečią. Aplinkui stovi krūvos smalsuolių, prie kurių net negali priartėti per nesaugų atstumą – vos tik palieti kelio bortelį, automobilis pristoja ir pasisuka į trasą.
Kas įdomu ir naudinga šiame žaidime? Visų pirma, susipažįsti su puikiuoju „Volkswagen“ džipu. Gali įvertinti minimalius jo parametrus, užsiregistruoti testiniam važiavimui ar rasti lokalų pardavėją. Tai tikrai geras žingsnis rinkodaros atžvilgiu: palyginus su kitomis reklamos priemonėmis, tai išties pigus variantas, plintantis savaiminiu būdu be didesnių gamintojų pastangų.
Žaidime taip pat akcentuojamos stipriosios „Volkswagen“ pusės. Pvz.: ratą turėsite apvažiuoti ne tik kuo greičiau, bet ir kaip įmanoma ekonomiškiau. Taip pabrėžiama, kokie taupūs yra „Touared“ varikliai. Iš esmės pati aplikacija nėra prasta, bet neabejotinai daugelis ją parsisiunčia tik dėl to, jog čia gali iš arčiau susipažinti su mėgstamu automobiliu. Visgi, ko gero, tai ir yra pagrindinis šios programos tikslas.