Naujos technologijos, tokios kaip sumanieji įrenginiai, suteikia galimybę kompanijoms pažiūrėti į reklamą kitu kampu. Gali sukurti žaidimą, kuris iš esmės neturėtų nieko bendro su produktu, tačiau jame pastoviai matomas prekinis ženklas itin sumaniai reklamuos kompaniją. Žinoma, daugeliu atveju didžiosios užsienio kompanijos stengiasi kurti reklamas, susijusias su jų produkcija. Bene geriausias to pavyzdys – lenktynių žaidimai su tam tikrų gamintojų automobiliais, kad ir „Touareg“.
Vienu metu buvo labai populiarus virtualus alaus bokalas. Principas paprastas: ekrane vaizduojamas bokalas, kuris pripilamas alaus, o pavertęs šį bokalą, gali „išgerti“ jame esantį alų. Šį kartą siūlau gerti ne alų, o „Coca-Cola“. Programos veikimas analogiškas, tačiau yra ir kelios naujovės.
Visų pirma, norėdami atsigerti, turėsite atkimšti buteliuką. Tai padaryti reikės perbraukiant pirštu per kamštelį. Jis nusiris, ir į virtualią stiklinę Jums bus pripilta šio saldaus gėrimo. Ko labiausiai trūksta bet kuriame gaivinančiame gėrime karštą vasaros dieną? Neabejotina – keleto ledukų. Keli ekrano paspaudimai ir penki ledukai jau plaukioja Jūsų rasotoje stiklinėje. Belieka prisidėti „iPhone“ prie lūpų ir pavertus virtualiai išgerti jo turinį.
Smagi naujovė yra ta, kad stiklinė permatoma. Aplikacija įjungia įrenginio gale esančią kamerą ir transliuoja vaizdą tiesiog į stiklinę. Būtent dėl to ji atrodo daug tikroviškiau. Programa – visiškai pramoginė, todėl kelis kartus parodę šį triuką draugams, galėsite ją tiesiog ištrinti ir pamiršti. Bet tik įsivaizduokite, kiek pasaulio žmonių tokiu būdu dar kartą prisimins jau istoriniu tapusį „Coca-Cola“ prekės ženklą.